SET KURUS ASAS & LENGKAP SHAKLEE UNTUK BAKAL RAJA SEHARI

SET KURUS ASAS & LENGKAP SHAKLEE UNTUK BAKAL RAJA SEHARI

Wah..cantiknya pengantin perempuan tu...macam pelakon Korea, kurus slim emm....cantiknya...kulit pun bersih berseri-seri....Apa lagi gunakan Set Kurus Asas & Lengkap Shaklee.

Kepada bakal-bakal pengantin wanita atau lelaki mari grooming diri untuk tampil lebih cantik,handsome & awesome di hari bahagia .


Terpersona mata memandang


Sejak akhir-akhir ni memang ramai yang call Kak Zura untuk bertanyakan Set Kurus Asas & Lengkap Shaklee untuk bersediaan sebagai Raja Sehari.Tak kira la lelaki atau perempuan pasti nak kelihatan kurus dan berseri-seri di hari bahagia.


Hari bahagia bakal menjelang....cipta kenangan terindah

Antara Set Kurus Asas & Lengkap Shaklee yang popular di kalangan bakal pengantin ialah ESP , Lecithin , Omega Guard , Herb Lax dan Alfalfa.

Mari Kak Zura kenalkan Set Kurus Asas & Lengkap Shaklee terlebih dahulu.

ESP atau Energizing Soy Protein
Ini dia rupa ESP yang membantu di dalam proses penurunan berat badan.Pengambilan ESP dapat membantu rasa kenyang yang agak lama dan ia juga bertindak sebagai agen untuk menegangkan otot yang lembik semasa proses penurunan berat badan.Selain itu ia juga mencantikkan dan mencerahkan kulit.

Lecithin & Omega Guard

Lecithin dan Omega Guard bertindak sebagai agen pembakaran lemak yang cukup efektif.Kedua-dua produk ni jika di gabungkan memang membuahkan hasil yang sangat ketara.Memang cepatlah kurus hehe...Omega juga boleh membantu mengurangkan selera makan.

Alfalfa & Herb Lax

Alfalfa dan Herb Lax adalah agen yang bertindak sebagai detok.Namun mempunyai keupayaan yang berbeza.Alfalfa lebih kepada membawa keluar segala lemak atau toksin dari badan.Jadi proses penurunan berat badan lebih lengkap.Herb Lax pula mencuci usus agar perut yang buncit dapat di kempiskan.

Turunkan berat badan dan kurangkan jumlah inci lemak anda

Set Kurus Asas & Lengkap Shaklee ini juga wajar di gabungkan dengan Cinch TeaMix dan Cinch Shake .

Cinch TeaMix dan Cinch Shake Mix adalah dua produk khusus untuk program penurunan berat  dari Shaklee.

Cinch TeaMix

Kelebihan cinch teamix adalah kandungannya iaitu teh hijau,teh merah & teh putih.Gabungan ini memang sesuai untuk menurunkan berat badan kerana ia memberi tenaga dan meningkatkan metabolisma semasa proses penurunan berat badan.Ia juga berhasil untuk menurunkan selera makan.

Cinch Shake Mix
Makanan tambahan yang kaya dengan protein.Protein membina otot dan membantu meningkatkan tahap metabolisma dan juga bertindak membakar kalori.Pengambilan cinch shake mix ini akan menahan rasa lapar sekali gus mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.


Ok...dah lengkap semua...pilihan di tangan bakal pengantin.Pakat-pakatlah dengan cik abang minta tolong belikan atau buatlah persediaan awal.Contohnya dah rancang tarikh perkahwinan jadi setahun sebelum majlis berlangsung dah boleh mula nak turunkan berat badan.Inilah masanya.Lagi pun masa photoshots mesti nak nampak slim,cantik dan anggun kan.Nanti nak masuk album sebagai kenangan atau video perkahwinan.Hari bersejarah tu......

Nampak anggun bila mengenakan apa jua fesyen bila badan slim.

Wajarlah buat pelaburan untuk badan lebih slim , sihat dan kelihatan cantik sempena menjadi bakal raja sehari.Apa pun mesti nampak cantik hehe...




Nak nampak cantik & tampil slim dan gorgeous di hari perkahwinan.Jangan lengah lagi ....call atau whatsapp atau telegram Kak Zura sekarang & sesiapa yang membuat order dengan Kak Zura secara langsung akan dapat bimbingan cara pengambilan Set Kurus Asas & Lengkap Shaklee dan tips untuk kurus.


Rugi tak order dengan Kak Zura sebab ramai customer yang dah berjaya turunkan berat badan dengan panduan dan tips dari Kak Zura.

Call / Whatsapp  : 013 7720505
Call / SMS : 011 17749161
Call / SMS / Whatsapp /Telegram : 019 7277555
atau boleh pergi sendiri ke Cawangan Shaklee berdekatan dan order produk menggunakan ID Kak Zura : 1083085 @ boleh terus mendaftar sebagai ahli untuk mendapatkan harga ahli ( hubungi Kak Zura untuk proses mendaftar sebagai ahli)




Langgan Artikel Terkini Terus Ke Peti Emel:

0 Response to "SET KURUS ASAS & LENGKAP SHAKLEE UNTUK BAKAL RAJA SEHARI"

Post a Comment