VIVIX SHAKLEE BERKESAN | BATUK TIADA LAGI

VIVIX SHAKLEE BERKESAN

Assalaamualaikum wbt.

Hari ini Che Matt nak share pengalaman Che Matt bersama Vivix Shaklee untuk Batuk yang berpanjangan yang sukar nak sembuh.
Vivix Shaklee Untuk Batuk




Sepanjang tempoh Che Matt bersama Shaklee, sudah banyak botol Vivix yang Che Matt jual. Ramai pelanggan Che Matt terdiri daripada yang berumur dan dah masuk 4 series (bukan BMW sahaja tau yang ada 4 series). Kebanyakan mereka mengidap diabetes, darah tinggi, jantung, batuk yang berterusan dan ada yang hadiahkan kepada ibubapa yang terkena stroke. Ibu Che Matt sendiri menggunakan Vivix untuk merawat penyakit kencing manis dan darah tingginya. Alhamdulillah sekarang paras gula dan tekanan darahnya sudah kembali stabil.

Apa yang Che Matt ingin kongsi kali ini ialah Vivix yang digunakan untuk merawat Batuk yang berpanjangan ataupun batuk kering. Biasanya batuk akan menyerang dalam masa seminggu dan ianya akan kembali pulih setelah berjumpa doktor dan memakan ubat batuk. Batuk ini biasanya terhasil dari selsema yang menyebabkan sakit tekak. Batuk ini adalah normal dan tak perlu risau kerana ianya adalha satu proses untuk membuang toksik ataupun virus yang ada pada tekak dan di dalam paru-paru. Dengan memakan ubat batuk dan antibiotik biasanya virus akan dapat dimatikan dan hilang,

Kalau batuk yang berpanjangan melebihi sebualan atau dua bulan, kita hendaklah mendapatkan rawatan dari doktor dengan secepat mungkin kerana ianya akan mengundang penyakit yang berbahaya. Manalah tahu mungkin paru-paru kita telah dijangkiti kuman atau pun paru-paru berair. Batuk ini akan menggangu kehidupan kita lebih-lebih lagi bagi orang yang bekerja menggunakan suara seperti penyanyi, penceramah, guru-guru, ustaz-ustaz, para imam dan sebagainya.

Batuk Kering

Kes #1
Di kawasan Che Matt tinggal ada seorang Imam yang mempunyai sura yang merdu dan seorang Qari. Oleh kerana beliau selalu batuk-batuk suaranya selalu tersekat-sekat semasa mengimamkan solat berjemaah. Mula tu ingat batuk biasa sahaja tetapi setelah beberapa bulan masih belum sembuh, Che Matt cangkan beliau supaya meminum Vivix Shaklee. Stelah beberapa lama ( belum habis sebotol ), Che Matt perasan suaranya sudah tidak tersekat lagi. Bacaan surah As-Sajadah di pagi Jumaat begitu lancar dan merdu tanpa batuk batuk lagi. Alhamdulillah, terima kasih Allah kerana menyembuhkan batuk imam ini.


Senyuman menawan
Batuk tiada, senyuman menawan


Kes #2
Che Matt pernah ceritakan kebaikan Vivix pada ibu Che Matt yang menggunakan Vivix Shaklee untuk penyakit kencing manis dan darah tinggi. Che Matt ceritakan kes#1 di atas kepadanya. Suatu hari ibu Che Matt berkongsi cerita tersebut dengan kawannya yang mangalami batuk yang berpanjangan walaupun sudah bermacam2 ubatan digunakan. Kebetulan ada satu stok Che Matt di dalam peti sejuk, ibu Che Matt menjualanya kepada kawannya itu. Stelah beberapa minggu, kawannya memberitahu beliau yang batuknya sudah sembuh. Kawannya sungguh gembira dan merasa berbaloi membeli sebotol Vivix walaupun harganya agak mahal sedikit.



Vivix Shaklee berapa harga
Nak beli ke tak nak ni ? Berapa harga ekk?

Dari dua kes di atas Che Matt selalu nasihatkan kepada rakan2 yang batuk supaya berjumpa doktor dahulu dan mencuba ubat yang diberikan supaya tidak berlaku pembaziran kerana bukan semua orang mampu membeli sebotol Vivix. Kalau dah bermacam ikhtiar tak sembuh juga maka bolehlah mencuba Vivix Shaklee. In shaa Allah, semoga cepat sembuh.

VIVIX SHAKLEE

Vivix Shaklee


Ramuan Vivix Shaklee




Itulah serba sedikit maklumat berkenaan Vivix Shaklee Untuk Stroke yang Che Matt dapt kongsikan buat kali ini. Semoga bermunafaat untuk anda. Sila "KLIK" disini untuk Vivix Shaklee selanjutnya.Jika kawan kawan ada sebarang soalan mengenai artikel ataupun produk shaklee, hubungi Che Matt di:

Call/WhatsApp/Telegram : 019-9152247

ID Shaklee : 1083607


FB : Che Matt bagi pertanyaan lanjut.
LIKE Che Matt di Facebook Page : Anugerah Kesihatan Keluarga 
bagi mendapatkan harga  dan rundingan percuma. 










Langgan Artikel Terkini Terus Ke Peti Emel:

0 Response to "VIVIX SHAKLEE BERKESAN | BATUK TIADA LAGI"

Post a Comment